“Capacitat
de posar-se en el lloc d’un altre”.
Dilluns.
·
Visualitzar el vídeo del
youtube
Jose Luis Perales- Que canten los
niños 4:44
Dimarts.
·
Explicar als nens les
següents endevinalles.
“Els dies de la
setmana, les vides dels gats, un estrip als pantalons. Qui sóc?”
La resposta és: (
El 7, el set )
“Sóc un nombre
senar que al teu cos unes quantes vegades m'hi pots trobar. I recorda de petit t'ajudava
a comptar.”
La resposta és: (
El 5, el cinc, els cinc dits ).
“Un nombre parell
sóc, més aviat grassonet .Però quan estic estirat el nombre més gran sóc.”
La resposta és: (
El 8, el vuit, el vuit ajagut representa infinit ).
“Quin nombre
serà? Que vist del dret i vist del revés ,sempre un nombre és.”
La resposta és: (
El 6 i el 9, el sis i el nou o el seixanta-nou ).
“A les orelles
penjades acolorides arracades . Arbres florits preciosos i petits fruits
gustosos.”
La resposta és: (
Les cireres ).
Dimecres.
·
Dinàmica de grup on els
nens s’han de posar per parelles i trobar el nombre més gran de similituds que
hi ha entre ells (característiques físiques, de gustos, música, germans, aficions
etc). Al final fer una petita reflexió sobre el resultat per descobrir que
tenim més coses en comú del que ens pensem.
Dijous.
·
Visualitzar el següent
video del youtube en que una coral de sordmuts canten la cançó Imagine en
llenguatge de signes, i mica en mica s’hi va afegint públic per cantar tots
junts.
GLEE Imagine
(Official music Video) 3:01
Divendres.
·
Visualitzar el vídeo del
youtube, en el que un home arriba a casa amb un peix, el posa a una peixera, i
després somia posant-se a la pell del peix. Quan es desperta el deixa lliure.
El mejor
cortometraje del festival de Berlin
1:32