dilluns, 4 de juny del 2018

Empatia


Capacitat de posar-se en el lloc d’un altre”.

Dilluns.

·        Visualitzar el vídeo del youtube

     Jose Luis Perales- Que canten los niños    4:44





Dimarts.

·        Explicar als nens les següents endevinalles.

“Els dies de la setmana, les vides dels gats, un estrip als pantalons. Qui sóc?”
La resposta és: ( El 7, el set )

“Sóc un nombre senar que al teu cos unes quantes vegades m'hi pots trobar. I recorda de petit t'ajudava a comptar.”
La resposta és: ( El 5, el cinc, els cinc dits ).

“Un nombre parell sóc, més aviat grassonet .Però quan estic estirat el nombre més gran sóc.”

La resposta és: ( El 8, el vuit, el vuit ajagut representa infinit ).

“Quin nombre serà? Que vist del dret i vist del revés ,sempre un nombre és.”
La resposta és: ( El 6 i el 9, el sis i el nou o el seixanta-nou ).

“A les orelles penjades acolorides arracades . Arbres florits preciosos i petits fruits gustosos.”

La resposta és: ( Les cireres ).



Dimecres.


·        Dinàmica de grup on els nens s’han de posar per parelles i trobar el nombre més gran de similituds que hi ha entre ells (característiques físiques, de gustos, música, germans, aficions etc). Al final fer una petita reflexió sobre el resultat per descobrir que tenim més coses en comú del que ens pensem.

Dijous.

·        Visualitzar el següent video del youtube en que una coral de sordmuts canten la cançó Imagine en llenguatge de signes, i mica en mica s’hi va afegint públic per cantar tots junts.



GLEE Imagine (Official music Video)    3:01





Divendres.

·        Visualitzar el vídeo del youtube, en el que un home arriba a casa amb un peix, el posa a una peixera, i després somia posant-se a la pell del peix. Quan es desperta el deixa lliure.

El mejor cortometraje del festival de Berlin   1:32